Vaše zákaznická podpora
Jak vám můžeme pomoci?
Než nás budete kontaktovat, podívejte se na nejčastěji kladené otázky, můžete rychle najít odpověď, kterou hledáte.
Často kladené otázky
Jak mohu vrátit zakoupený produkt?
Chcete-li vrátit produkt, jednoduše klikněte na tlačítko „Portál pro vrácení“ níže. Potřebné údaje pro registraci naleznete na faktuře nebo v potvrzení vaší objednávky. Pokud je to možné, vraťte položku do původní krabice, dobře vyložené papírem nebo původním obložením, aby během cesty nedošlo k jejímu poškození. Vložte zpět poznámku do obalu. Zavřete balíček. Přilepte vytištěný zpětný štítek na obal a ujistěte se, že jsou zakryty všechny štítky z předchozí zásilky. Vyčkejte na kurýra nebo se řiďte uvedenými informacemi v e-mailu nebo na portále.
Co znamená 50 dní na vrácení zboží?
Kromě zákonného práva na odstoupení od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno, nabízíme našim zákazníkům dobrovolné prodloužení záruky vrácení zboží na následujících 36 dní. Tímto způsobem mohou naši zákazníci vrátit zboží, aniž by museli uvést důvod vrácení zboží v celkové lhůtě 50 kalendářních dnů od jeho přijetí.
Jak dlouhá je záruka na produkt?
Na všechny produkty se vztahuje záruční doba 24 měsíců (soukromí zákazníci). Termín se začíná počítat od dodání produktu.
Kdy dostanu peníze zpět?
Jakmile zaregistrujete vrácení na našem portálu, budou peníze vráceny do 14 dnů prostřednictvím původního způsobu platby.
Jak mohu vyměnit zboží?
Jak mohu provést změnu? Přejděte na náš "Portál pro vracení zboží" s číslem objednávky a vaší e-mailovou adresou. Informace potřebné k registraci najdete na faktuře nebo v potvrzení objednávky. Po registraci obdržíte potřebné informace k bezplatnému vrácení požadovaného produktu. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Po zaregistrování vrácení můžete novou objednávku zadat přímo v našem internetovém obchodě.
Portál pro vrácení zboží
Chcete vrátit vadnou nebo poškozenou položku?
Použijte náš Portál pro vrácení zboží. Váš požadavek budeme řešit co nejrychleji.
Kontaktujte nás
Zákaznická linka a technická podpora
Pro všechny dotazy
Po - Pá: 8:00 - 18:00
+420 228 888 280
Pro firemní zákazníky
Po - Pá: 8:00 - 18:00
+420 228 880 577
E-mail: lumories.pro@lumories.cz