Nejčastější dotazy
Kde je moje potvrzení objednávky?
Potvrzení objednávky obdržíte do několika hodin od zadání objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli. Pokud jste neobdrželi potvrzení, zkontrolujte prosím složku s nevyžádanou poštou nebo složku "spam". Náš zákaznický servis vám rád zodpoví jakékoli dotazy.
Jak dostanu fakturu?
Fakturu obdržíte po zaplacení objednávky na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při zadávání objednávky.
Jak mohu zrušit položku nebo celou objednávku?
V závislosti na stavu Vaší objednávky je samozřejmě možné jednotlivé položky z objednávky zrušit. Informujte nás prosím o svém požadavku na zrušení s uvedením čísla objednávky prostřednictvím našeho formuláře. Náš zákaznický servis Vás bude co nejdříve kontaktovat. .Přístup k našemu formuláři naleznete zde: Kontaktní formulář
Jak dlouhá je lhůta pro odstoupení od smlouvy u výrobku?
Lhůta na odstoupení je u nás 50 dnů.
Výrobek můžete vrátit přes náš portál pro vrácení.
Jak mohu změnit svoji objednávku?
Přikládáme velkou důležitost rychlému provedení vaší objednávky. Z tohoto důvodu není obvykle možné po provedení objednávky provést změny ve stávající objednávce. Je možné objednávku zrušit přes zákzanický servis a provést objednávku novou.
Jak mohu přidat produkt do své stávající objednávky?
Přikládáme velkou důležitost rychlému provedení vaší objednávky. Z tohoto důvodu není obvykle možné po provedení objednávky provést změny ve stávající objednávce. Je možné objednávku zrušit přes zákzanický servis a provést objednávku novou.
Jak mohu změnit svou doručovací adresu?
Přikládáme velkou důležitost rychlému provedení vaší objednávky. Z tohoto důvodu obvykle není možné, abychom po dokončení objednávky změnili dodací adresu. Nicméně je možné se na změně domluvit přímo s doručovacím partnerem přes trackovací link, který vám zaslali.
Jak mohu provést objednávku?
U nás si můžete objednat různými způsoby - online, e-mailem nebo telefonicky. Chcete-li zadat objednávku online, postupujte takto:
1. Na stránce produktu klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“.
2. Svůj osobní nákupní košík můžete zkontrolovat pomocí tlačítka „Přejít do nákupního košíku“ nebo ikony nákupního košíku v pravém horním rohu.
3. V následujícím textu máte možnost dokončit objednávku prostřednictvím PayPal, platební kartou nebo na dobírku.
4. Dokončete objednávku kliknutím na tlačítko „Koupit“.
5. Potvrzení o přijetí objednávky obvykle obdržíte do několika minut, nejpozději do 24 hodin.
Jak mohu uplatnit svůj slevový poukaz?
Zadejte kód do políčka „Kód kupónu“ přímo do nákupního košíku a klikněte na „Uplatnit“. Poznámka: při zadávání kódu se ujistěte, že při kopírování kódu poukazu nekopírujete mezery a že při zadávání kódu rozlišujete velká a malá písmena.
Poukaz můžete také znovu odebrat kliknutím na (x) ve vstupním poli voucheru.
Důležité: Před použitím zkontrolujte platnost kódu poukazu a podmínky poukazu, jako je minimální kupní cena (= hodnota skutečně uchovaného a zaplaceného zboží), kategorie, vyloučený výrobce atd.
Proč jsem neobdržel objednávku, ikdyž byla zaplacena?
Může existovat několik důvodů, proč jste dosud neobdrželi objednávku po uhrazení produktů. Nejprve prosím zkontrolujte v e-mailu s potvrzením objednávky, zda již nebylo překročeno datum dodání. V takovém případě kontaktujte přímo náš zákaznický servis. Jsme tu, abychom vám pomohli.
Kde najdu svou fakturu?
Fakturu obdržíte po odeslání objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při zadávání objednávky.
Jaké metody plateb nabízíte?
Veškeré informace o našich platebních metodách naleznete pod následujícím odkazem: Odkaz na stránku platebních metod.
Pokud se platba online kartou nezdaří, jak mám postupovat?
Pokud se jedná o problém během pracovní doby 8 - 17 v pracovní dny, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku: 228 888 280.
Objednávku lze změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.
Jak probíhá vrácení peněz?
Všechny platby jsou prováděny platební metodou, kterou jste použili při zadávání objednávky (například vždy obdržíte platbu na účet, ze kterého byl převod proveden). V případě odstoupení od smlouvy před obdržením zboží, pokud platba proběhla přes platební kartu, částka je pouze blokována. Peníze budou tedy odblokovány.
Jak mohu změnit fakturační adresu?
Přikládáme velkou důležitost rychlému provedení vaší objednávky. Z tohoto důvodu obvykle není možné, abychom po dokončení objednávky změnili fakturační adresu.
Co mám dělat, když je faktura nesprávná?
Změna fakturační adresy je možná pouze pro B2B firemní zákazníky. Máte-li jakékoli dotazy ohledně obsahu vaší faktury, kontaktujte náš zákaznický servis a my vám pomůžeme.
Proč dostávám upomínku, ikdyž byla platba odeslána?
Prosím obraťte se přímo na náš zákaznický servis. Jsme tu, abychom vám pomohli.
Jak mohu smazat svůj zákaznický účet?
Pokud si přejete, samozřejmě smažeme vaše data z našeho systému. Zašlete nám prosím zprávu pomocí našeho kontaktního formuláře.
Jak mohu změnit své heslo?
Při změně hesla postupujte následovně:
1. Jednoduše se přihlaste do „Můj zákaznický účet“.
2. V části „Údaje o účtu“ zaškrtněte „Změnit heslo“.
3. Nyní zadejte staré a nové požadované heslo. Přihlášení zákaznického účtu
Jak mohu změnit svá zákaznická data?
Chcete-li změnit svá zákaznická data, postupujte následovně:
1. Jednoduše se přihlaste do „Můj zákaznický účet“.
2. V části Upravit údaje o účtu můžete změnit své kontaktní údaje, například jméno, e-mailovou adresu a heslo. Svou dodací a fakturační adresu můžete upravit v části „Adresář“.
3. Pro potvrzení změn stiskněte tlačítko Uložit. Přihlášení k zákaznickému účtu
Jak mohu vytvořit zákaznický účet?
Chcete-li vytvořit zákaznický účet, můžete postupovat následovně:
1. V horní části našeho webu klikněte na „Registrovat“
2. Vyplňte všechna povinná pole a zvolte heslo.
3. Pokud chcete prostřednictvím našeho newsletteru dostávat další informace o trendech nebo našich slevových akcích a voucherech, zaškrtněte příslušné políčko před kliknutím na „Další“.
4. Nyní obdržíte e-mail - potvrďte aktivaci svého zákaznického účtu kliknutím na odkaz.
Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?
Jsme internetový obchod a nemáme bohužel obchod a showroom v České republice.
Kde je moje objednávka?
Poté, co bude vaše položka úspěšně odeslána, během několika hodin obdržíte e-mail se sledovacím odkazem. Tímto způsobem můžete kdykoli zjistit aktuální stav zásilky. Zkontrolujte také, zda byl balík doručen sousedovi nebo případně výdejnu GLS či DPD.
Sledujte vaši objednávku zde : https://www.svetla24.cz/stav-doruceni/
Mohu nechat zboží doručit do výdejny nebo pick up point?
Zásilku do zásilkového obchodu DPD můžete uložit při objednávání následujícím způsobem:
1. Vyberte možnost doručení do zásilkového obchodu DPD.
2. Zadáním PSČ nebo města se zobrazí nejbližší balíkové prodejny ze sítě DPD včetně otevírací doby, ze kterých si můžete vybrat balíkovou prodejnu podle vašeho výběru.
Můžete také zaslat balíček do Zásilkovny. Toto je možné pouze až po zvolení dopravy, doručení domů. Po zaslání sledovacího odkazu firmou Zásilkovna, budete mít možnost zvolit doručení do vámí vybraného místa Zásilkovny.
Jaké jsou náklady na doručení a dopravu?
Přepravní náklady v rámci České republiky:
- Přepravní náklady od hodnoty objednávky 699 Kč a vyšší - Poštovné zdarma
- Přepravní náklady u hodnoty objednávky nižší než 699 Kč - 130 Kč
Pokud si koupíte objemnou položku, je k ní přidán další příplatek 658 Kč.
Veškeré informace o nákladech na dopravu do dalších zemí naleznete zde: Přehled nákladů na dopravu
Můžu si u vás vyzvednout zboží osobně?
Jsme internetový obchod a nemáme bohužel výdejní místo obchodu, obchod a showroom v České republice.
Jak mohu zkrátit dodací lhůtu?
Přikládáme velkou důležitost co nejrychlejšímu dodání požadovaných položek. Bohužel nemůžeme dosáhnout ještě rychlejších dodacích lhůt.
Co dělat v případě ztracené objednávky?
Moc nás mrzí, pokud se vaše objednávka ztratila. Bohužel se tak může stát ve velkém množství odeslanych balíků. Pokud se vaše objednávka ztratila, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Rádi vám poradí:
Číslo pro všechny zákazníky:
228 888 280
Číslo pro firemní zákazníky:
228 880 577
Co znamená příplatek za objemné zboží?
Přeprava objemného a těžkého zboží vyžaduje další úsilí, protože neprochází běžnými cestami balení. Někdy musí být zboží připraveno k přepravě několika zaměstnanci. U objemných položek se účtuje příplatek 658 Kč. Náklady na dopravu jsou připočítány zvlášť. Příplatek za objemné zboží se platí jednou za objednávku, do které je zahrnuta položka objemného zboží. Vypočítá se také, pokud hodnota objednávky překročí limit nákladů na dopravu.
V nákupním košíku můžete zjistit, zda je požadovaná položka objemnou položkou.
Jak mohu dohodnout datum dodání s dopravcem?
Pokud vaši objednávku nelze z důvodu její velikosti a hmotnosti doručit balíkovou službou, zašleme ji prostřednictvím spedice. Náš poskytovatel služeb Zufall vás bude automaticky kontaktovat, aby s vámi koordinoval datum dodání. Při objednávání nám prosím sdělte své telefonní číslo.
Jsou uvedené termíny dostupnosti zboží závazné?
Uvedené termíny dodání jsou pouze orientační. Záleží na možnostech jednotlivých výrobců a na dodání našich logistických partnerů. Většinou je zboží v uvedeném termínu k dispozici a bude mu tak doručeno v uvedenou dobu u produktu.
Kde najdu informace, jestli je produkt stmívatelný?
To, zda je vaše vysněné světlo stmívatelné, můžete vidět na stránce produktu v části Podrobnosti o produktu. Pokud je detail „Stmívatelné“ označen „Ano“, svítidlo je stmívatelné. Pod detailem „Stmívač“ můžete vidět, zda je již stmívač obsažen.
Pokud nejsou žádné informace o stmívatelnosti, vaše vysněné světlo není stmívatelné.
Proč můj výrobek nemá energetický štítek?
Rozlišuje se „zdroj světla“ a „další svítidla“. Světelné zdroje jsou výrobky, kde světelný zdroj (jednoduše řečeno žárovka nebo zdroj, který vydává světlo) nelze odstranit, aniž by došlo ke zničení světla. Světelný zdroj je trvale nainstalován a nelze jej vyměnit. Výrobek podléhá označení a obdrží energetický štítek. „Další svítidla“ neobdrží energetický štítek a jedná se o výrobek, který obsahuje jeden nebo více světelných zdrojů (žárovek)/samostatná provozní zařízení nebo obojí. Použitelný zdroj světla/ žárovka je označena. U čistě LED svítidel je tu ještě jeden rozdíl. Je stanovena třída účinnosti instalovaného modulu LED, ale ani zde není štítek k dispozici.
Jak mohu vyhledat výrobky v obchodě?
Máte několik možností, jak hledat výrobky v našem obchodě:
- Naše vyhledávací pole se nachází v horní části našeho online obchodu. Zde můžete zadat jeden nebo více hledaných výrazů. Poté se vám zobrazí výběr různých návrhů vyhledávání, kategorií a produktů.
- Alternativně můžete přejít přímo k výběru vhodných svítidel pomocí kategorií v horní liště.
Na příslušných stránkách kategorií máte možnost upřesnit vyhledávání pomocí filtrů.
Jak dlouhá je záruka na produkt?
Záruka je dobrovolnou nabídkou příslušného výrobce vedle zákonného záručního práva. Záruka není službou poskytovanou online prodejcem. Příslušné záruční podmínky značek výrobců naleznete v produktových detailech příslušného produktu.
Co znamená anglický název „Dimmer: Included“?
Dimmer znamená stmívač. Included znamená včetně. Existuje několik typů stmívačů, které již mohou být zahrnuty. To znamená, že nelze použít žádný další vypínač stmívače (např. Rotační stmívač ve zdi). Zahrnutý stmívač a externí stmívač se mohou navzájem rušit, a to až do poruchy světla. Zřetelné blikání a / nebo bzučení může být spuštěno například dvěma stmívači, které se vzájemně ovlivňují.
Možnosti stmívače:
1: Funkce stmívání Easydimm / click. Proces stmívání se spouští opakovaným stisknutím běžného vypínače na zdi. Existují plynulé modely a modely, které se postupně ztlumují. Tyto informace najdete v popisu produktu nebo v pokynech.
2: Přepínač stmívače na krytu svítidla (otočný stmívač, dotykový stmívač, ovládání gesty, ...)
3: Stmívatelný pomocí dálkového ovladače, který je součástí dodávky, nebo prostřednictvím aplikace ke stažení.
Jak získám informace o svém produktu?
Na stránce produktu v obchodě jsou k dispozici následující informace:
- Podrobnosti o produktu (např. Výrobce, materiál, barva světla, velikost)
- Popis zboží
- Dodací lhůta
- Montážní návod (je-li k dispozici)
Kde najdu rozměry produktu?
Po vyhledání produktu v našem online obchodě, se zobrazí jeho charakteristika pod podrobnostmi o produktu a v jeho popisu. Rozměry požadované položky najdete pod délkou, šířkou a výškou (v cm). Pokud potřebujete další informace, náš zákaznický servis vám rád pomůže.
Jak zjistím, jestli je možné vyměnit žárovku ve svítidle?
Pokud je možné vyměnit žárovky v produktech, hledejte speciální symbol nebo obrázek, který bude uveden na balení produktu. Zde najdete vysvětlení a bližní informace:
Jsou LED diody trvale nainstalovány?
To, zda jsou žárovky trvale instalovány ve svítidle, je vždy uvedeno na štítku energetické účinnosti požadovaného svítidla. Štítek energetické účinnosti najdete na stránce produktu.
Stažení produktu značky LEDVANCE | Jak zjistit, jestli se stažení týká zakoupeného produktu?
Výrobce LEDVANCE zjistil vadu kvality u výrobků z řady LINEAR LED TURN. Prosím, prečtěte si následující dokument, abyste si ověřili, jestli výrobek vlastníte.
Jak mohu vrátit doručenou položku?
Nejrychlejší způsob je prostřednictvím našeho portálu pro vrácení zboží, kde zažádáte o štítek pro vrácení produktu.
Vrácení je zdarma do 50 dní.
Nicméňe pokud si zvolíte vrácení přes Vámi vybraného kurýra, musíte poplatky včetně případného cla, uhradit sami. Pokud se tak rozhodnete, prosím, zašlete balíček na adresu našeho skladu v Německu.
Lampenwelt GmbH
Reklamationseingang, Tor 14
Am Eichberg 1
36110 Schlitz-Fraurombach
Německo
Co mám dělat v případě, když mi byl balíček doručen a objednávka byla dávno stornována?
Přikládáme velkou důležitost co nejrychlejšímu doručení. Z tohoto důvodu se může stát, že zrušení již není možné a balíček Vám bude zaslán. V takovém případě prosím balíček přijměte a odešlete jej zpět prostřednictvím našeho portálu pro vrácení zboží.
Kde najdu přihlašovací údaje k portálu pro reklamace a vrácení?
Jednoduše se přihlaste číslem své faktury a Vaší e-mailovou adresou.
Na návratový portál
Kdy dostanu peníze zpět za vrácení produktu?
Jakmile obdržíme a zkontrolujeme váš návrat, obdržíte potvrzení o kreditu e-mailem. Splátka bude poté provedena pomocí původní platební metody.
Co znamená 50denní záruka vrácení peněz?
Kromě zákonného 14denního práva na výběr vám nabízíme dobrovolnou záruku vrácení peněz na následujících 36 dní. Zboží můžete vrátit do 50 dnů bez udání důvodu. Další informace a podmínky pro použití záruky vrácení peněz naleznete zde.
Jak mohu vrátit poškozený produkt?
Rádi vyměníme poškozený předmět za bezchybný produkt. Svůj návrat můžete zaregistrovat co nejrychleji prostřednictvím našeho portálu pro vrácení zboží: portál pro vrácení zboží
Přihlaste se zde pomocí čísla objednávky a e-mailové adresy. Údaje potřebné k registraci najdete na faktuře nebo potvrzení objednávky. Zde můžete nahrát obrázky poškozeného produktu.
Jak mohu využít záruku na vadné zboží?
Soukromí zákazníci: Na všechny produkty se vztahuje záruční doba 24 měsíců.
Firemní zákazníci: Na všechny produkty se vztahuje záruční doba 12 měsíců.
Chcete-li si stěžovat na poškozený článek, použijte náš portál pro vrácení zboží.
Co mám dělat s nesprávně dodanou položkou?
Pokud je v balíčku jiný produkt, než jste si objednali, použijte náš portál pro vrácení zboží.
Jednoduše vyberte jako důvod vrácení „nesprávný článek“ - pokud má jinou barvu nebo velikost, vyberte „nesprávnou verzi“.
Jak mohu zrušit jednotlivé položky ze své objednávky?
V závislosti na stavu vaší objednávky ji lze v případě potřeby upravit. Náš zákaznický servis vám s tím rád pomůže. Sdělte nám prosím své požadavky na změnu: Kontaktní formulář
Uveďte prosím vždy číslo své objednávky.
Co mám dělat, když jsem obdržel poškozený předmět?
Použijte nejrychlejší způsob vrácení poškozeného zboží prostřednictvím našeho portálu pro vrácení a reklamace zboží.
Mohu získat náhradní díly pro můj poškozený předmět?
Vzhledem k naší široké nabídce více než 50 000 různých položek nemáme sklad náhradních dílů.
Nicméně, v některých případech můžeme být schopni zajistit náhradní díl od výrobce. Jednoduše kontaktujte náš zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře.
O případné vrácení produktu můžete zažádat prostřednictvím našeho portálu pro vrácení zboží.
Přihlaste se jednoduše pomocí čísla faktury a Vaší e-mailovou adresou. Údaje potřebné k registraci najdete na faktuře.
Co znamená 50denní záruka vrácení peněz?
Kromě zákonného čtrnáctidenního práva na vrácení Vám nabízíme extra záruku vrácení peněz na následujících 36 dní. Zboží nám můžete zdarma vrátit do 50 dnů bez udání důvodu. Další informace a podmínky pro využití záruky vrácení peněz naleznete zde.
Jak dlouho trvá záruka na produkt?
Soukromí zákazníci: Na všechny produkty se vztahuje záruční doba 24 měsíců.
Firemní zákazníci: Na všechny produkty se vztahuje záruční doba 12 měsíců.
Záruka běží od data doručení zboží.
Do kolika dnů je možné vrátit zboží?
Zboží, které jste od nás obdrželi, můžete vrátit bez udání důvodu zasláním zpět do 50 dnů. K tomuto účelu použijte náš portál na vrácení zboží.
Další informace a podmínky záruky a vrácení peněz naleznete zde.
Máte papírový katalog?
Každý den optimalizujeme naši širokou škálu produktů - přidávají se nové, aktuální produkty a produkty, které již nejsou k dispozici, jsou odstraněny. V době, kdy bychom katalog vytiskli, odeslali a Vy přijali, by už nebyl aktuální. Proto bohužel neposíláme katalog. Výběr našich lamp najdete na našich stránkách.
Jak mohu poskytnout zpětnou vazbu?
Vaše zpětná vazba může pomoci zlepšit naši nabídku a naše služby. Zašlete nám svůj názor prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.
Jak se mohu zaregistrovat k odběru newsletteru?
Chcete-li od nás dostávat nejnovější informace o výhodách a nabídkách, můžete se kdykoli zaregistrovat do našeho bezplatného newsletteru pomocí následujícího odkazu: newsletteru
Po registraci Vám přijde potvrzovací e-mail. Zkontrolujte si složku nevyžádané pošty.
Jak se mohu odhlásit z odběru zpravodaje?
Z našeho zpravodaje se můžete odhlásit pomocí příslušného odkazu přímo v patičce newsletteru.